PRODUCENT REKLAM - Grupa Reklamowa REDEYE.pl
+48 32 767 83 16
biuro@redeye.pl

Reklamy dla Najlepszych - Zadzwoń lub napisz

+48 32 767 83 16
biuro@redeye.pl
Zobacz jak pracujemy

Oklejanie witryn

oklejanie witryn

Zarówno w sklepach jak i innych punktach usługowych możemy spotkać się z różnego rodzaju witrynami. Jest to pierwsza forma reklamy, która zachęca nas do odwiedzenia sklepu, a jednocześnie daje podejrzeć najnowsze kolekcje czy oferty. Ważne jest więc to, by nie tylko ekspozycja sklepu, ale również sama witryna odpowiednio się prezentowała, a tym samym przyciągała uwagę klienta. Dlatego tak popularne staje się oklejanie witryn. Jest to jeden z najszybszych sposobów zmienienia ekspozycji sklepu. Jednym z miast, gdzie oklejanie witryn jest bardzo popularne są Katowice. Dzieje się tak nie bez powodu. Liczne galerie handlowe, supermarket i butiki intensywnie walczą o uwagę klienta, ponieważ mają sporą konkurencję. W sytuacji, gdzie każda kolekcja w sklepie nie trwa zbyt długo i jest zastępowana przez inną oklejanie witryn to szybka i bezinwazyjna metoda pozwalająca zmienić szczegół poszczególnych ofert.

 

Oklejanie witryn, w przeciwieństwie do innych sposobów pokrycia szkła jest zupełnie bezinwazyjne. Naklejki, które temu służą wykonane są z kleju, który nie pozostawia brudnych śladów i jest łatwy do zmycia. Dzięki temu każda witryna może być przyklejana nawet kilkukrotnie, nie powodując żadnych szkód. Koszt wykonania tego typu reklamy nie jest drogi, a cena zwykle zależy od poziomu skomplikowania projektu i jego wielkości. Na runku istnieje wiele firm, które w przeciągu kilku dni są w stanie przygotować ciekawą i profesjonalnie wykonaną reklamę. Wystarczy odpowiedni projekt graficzny, a reklama na pewno okaże się skuteczna.

 

Z oferty oklejania witryn korzystają zarówno duże sklepy i centra handlowe, jak i lokalne, małe zakłady i butiki. Liczba kolorów i typy oklein jest tak duża, że nawet to nie przeszkadza, by projekt oklejania witryn w naszym sklepie był oryginalny. Podczas składania zamówienia warto zapoznać się ze wcześniejszymi realizacjami firmy drukarskiej, czy reklamowej, które pomogą nam ocenić czy zaoferowane usługi będą nas satysfakcjonowały.